جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید رئیس حوزه های علمیه از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین

حوزه/ آیت الله اعرافی در ادامه برنامه های سفر یک روزه به شهرستان ورامین از نمایشگاه و گنجینه شهدای دیار ۱۵ خرداد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، آیت الله اعرافی، عصر شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ در ادامه برنامه های سفر یک روزه به شهرستان ورامین به همراه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرماندار، بخشدار، روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین بازدید به عمل آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در حاشیه بازدید مدیر حوزه های علمیه کشور، جمع خبرنگاران، سفر آیت الله اعرافی را منشاء خیر و برکت برای منظقه ورامین دانست.

وی در ادامه بیان کرد: دوران دفاع مقدس منصه ظهور و صحنه جاویدان ایثار و فداکاری شهدا بود که خون آنها انقلاب اسلامی را حفظ کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران، مهم‌ترین راه برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را شهیدوار زندگی کردن عنوان و خاطر نشان کرد: حفظ شأن و مقام شهدا باعث تقویت روحیه ایثار و مقاومت در جامعه است که نیازمند ترویج اخلاق و منش شهدا در زندگی فردی و اجتماعی است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تاکید به ارزش قائل شدن برای خانواده‌های شهدا، خاطر نشان کرد: عزت و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش گذاری به جامعه و حکومت است.

بازدید آیت الله از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین + عکس

بازدید آیت الله از نمایشگاه و گنجینه شهدای ورامین + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha