پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیج

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشور های منطقه و سایر کشور های اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولین بسیج استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از اقدامات فرماندهان و آحاد بسیجیان استان با بیان اینکه ریشه بسیج در اعتقادات و بندگی خداست تاکید کرد: باید برای ارتقاء بنیه اعتقادی بسیج جلسات اعتقادی مانند حلقه های صالحین را با قدرت و قوت برگزار کنیم.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: مقام معظم رهبری(حفظه الله) به بسیجیان توصیه فرمودند که اهل نماز شب باشند، زیرا اگر بنیه اعتقادی بسیجیان تقویت شود و همه بسیجیان اهل مساجد و نمازشب شدند، در میدان های دیگر نیز موفق خواهند بود.

عضو خبرگان ر هبری با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام راحل(ره) و الهام خداوند متعال به ایشان بود گفت: وقتی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند کسی گمان نمی کرد که این شجره طیبه چه برکاتی را برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

وی گفت: تشکیل بسیج در ایران برای دیگر کشور های منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و سایر کشور های اسلامی الگو شد و عصبانیت و هراس دشمنان نیز از این الگو است، همه این موفقیت ها از برکات تصمیمی است که امام(ره) در آن زمان گرفت.

عصبانیت و هراس دشمنان از الگو شدن بسیج برای دیگر کشورها است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha