جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام حافظ زمانی در اجتماع بسیجیان ملکان گفت: دفاع از مظلومان در مقابل مستکبران و طاغوتیان و دشمنان از ماموریت‌های فراموش‌نشدنی بسیج است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت‌الاسلام حافظ زمانی، امروز در اجتماع بسیجیان ملکان گفت: بسیج، حافظ اسلام، قرآن، ولایت، انقلاب و مظلومان جهان است.

وی ادامه داد: دفاع از مظلومان در مقابل مستکبران و طاغوتیان و دشمنان از ماموریت‌های فراموش‌نشدنی بسیج است.

امام جمعه ملکان افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور داشت و در دوران دفاع مقدس هم با وجود حمایت بیش از ۴۰ کشور از رژیم صدام، بسیجیان در کنار سایر نیروهای مسلح با ایستادگی و ایثارگری به پیروزی رسیدند.

وی به دفاع بسیج در مقابل دشمنان و فتنه‌گران نیز اشاره کرد و افزود: در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ نیز بسیجیان با تمام توان و قدرت در مقابل دشمنان و فتنه‌گران ایستادند و امید دشمنان انقلاب را به ناامیدی تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام زمانی با بیان اینکه امام راحل بسیجیان را شجره طیبه و مدرسه عشق نامیده و مقام معظم رهبری نیز به حضور بسیجیان امیدوار است، تصریح کرد: هیچ قدرتی قادر به تکان دادن شجره طیبه و تکاندن شاخ و برگ‌های آن نیست.

وی افزود: رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران و مسئولان صدیق همواره به وجود بسیج افتخار کرده‌اند و خودشان را یک بسیجی می‌دانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha