سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 992717
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷
تبریز

حوزه/ پدر شهیدان سید جواد و سید محمد لیلابی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی لیلابی، پدر شهیدان سید جواد و سید محمد لیلابی، دارفانی را وداع گفت.

مراسم تشییع این پدر شهید امروز شنبه ۶ آذر ساعت ١١ صبح در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

شهید سیدمحمد در سال ۱۳۶۵ در منطقه دزفول و شهید سید جواد در سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۵ به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار درگذشت این روحانی انقلابی را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است: خبر درگذشت روحانی ولایتمدار ابوالشهیدین حجت الاسلام حسینی لیلابی پدر شهیدان سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی موجب تالم و اندوه شد.

این عالمِ عامل و مجاهد فی سبیل الله هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در تمام صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود.

وی با تقدیم ۲ فرزند دلبند و رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) بودند.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود.

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحوم حجت الاسلام حسینی لیلابی را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا بویژه بیت مکرم و نیز حوزه‌های علمیه و عموم مردم انقلابی استان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌داریم.


فرمانده سپاه عاشورا هم درگذشت پدر شهیدان سید جواد و سید محمد را تسلیت گفت.

در پیام سردار عباسقلی زاده آمده است: درگذشت مرحوم مغفور ابوالشهداء حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی لیلابی پدر ارجمند شهیدان سید جواد و سید محمد لیلابی موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

بی تردید همت و تلاش های منزه و مجاهدانه آن روحانی مهربان و مردمی، خیراندیش و پیشتاز در ‌خدمت به اسلام و انقلاب که با حیات طیبه‌اش تحت آموزه ها و تعالیم آسمانی قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) فرزندانی مومن، انقلابی، مجاهد، ولایت‌مدار و سبز قامتی چون سید جواد و سید محمد را برای دفاع از مکتب علوی و فاطمی تربیت کرد، برای همیشه الهام بخش جامعه اسلامی به ویژه مردمان خطه شهیدپرور تبریز خواهد بود.

اینجانبان فقدان آن پدر بزرگوار شهیدان و مروج احکام و معارف اسلام ناب محمدی را تسلیت عرض نموده و از قادر متعال مسئلت دارم روح پاک او را در نعیم مقیم با اولیاء و انبیاء الهی (علیهم السلام) و فرزندان شهیدش محشور و به خانواده معظم و بستگان مکرمش عزت، سعادت و سکینه قلبی عنایت فرماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha