سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ستاد امر به معروف ساوجبلاغ

مردم در وضعیت معیشتی کنونی بیش از هر زمان دیگریمنتظر انجام وظیفه و وفای به عهد مسئولین در راستای بهبود وضعیت معیشت جامعه در سایه خدمت بی وقفه و شبانه روزی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ ‌در رابطه با مشکلات معیشتی مردم، در بیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای اقتصادی در زندگی مردم مشخص شود. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)"

بدون شک یکی از موهبت‌های بزرگ خداوند متعال به نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیوسته و یکپارچه ملت بزرگ ایران در برهه‌های مختلف و مراحل دشوار گوناگون بوده و همین اکسیر حضور و پشتیبانی آحاد مردم از نظام اسلامی خنثی کننده توطئه‌های بزرگ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران بوده است.

بی گمان ملت بزرگ ایران که صاحبان اصلی و ولی‌نعمتان حقیقی نظام اسلامی هستند سزاوار بهترین و شایسته‌ترین سطوح از معیشت در زندگی و امرار معاش بوده آنچنان که در سایه عدالت فراگیر اجتماعی شاهد رفاه مطلوب معیشتی در سطوح مختلف جامعه باشیم و همین مهم مورد هجوم شرارت های بی وقفه دشمنان اسلامی در صحنه نبرد اقتصادی و معیشتی قرار گرفته و بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم بیش از هر زمان دیگر به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در ایجاد شکاف بین ملت و نظام امیدها بسته‌اند و این امر بار مسئولیت مسئولین نظام اسلامی در خدمت بی وقفه و شبانه روزی به مردم و بهبود وضعیت معیشتی جامعه را سنگین‌تر و حساس‌تر کرده است.

در این میان مردم شریف شهرستان ساوجبلاغ همانند سایر آحاد ملت بزرگ ایران در وضعیت معیشتی کنونی بیش از هر زمان دیگری چشم انتظار انجام وظیفه و وفای به عهد مسئولین محترم شهرستان در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم در سایه خدمت بی وقفه و شبانه روزی هستند از همین رو ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ توجه مسئولین محترم شهرستان و نمایندگان محترم قوای سه گانه در شهرستان ساوجبلاغ را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

۱. بدون شک بسیاری از معروفاتی که در حال حاضر در جامعه فراموش شده و بسیاری از منکراتی که متاسفانه رایج شده است ریشه در مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد، از همین رو ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در هر زمینه‌ای که به رفع مشکلات اقتصادی مردم کمکی کرده باشد و یا در هر زمینه‌ای که اختلال و کوتاهی در رفع مشکلات معیشتی مردم رخ دهد بدون مصلحت سنجی و تسامح ورود قاطع و قانونی داشته و در امتثال امر مقام عظمای ولایت در راستای وجوب مطالبه‌گری حقوق مردم ابدا مسامحه‌ای نخواهد داشت.

۲. زیر سؤال بردن زحمات و خدمات مسئولین محترم در بخش‌های گوناگون به خصوص دولت خدمتگزار خطایی مبین است اما از آنجا که مردم در سالهای اخیر تحت فشار مشکلات اقتصادی بوده اند انتظار میرود مسئولین عزیز به صورت ویژه و بی سابقه در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌جویی و تلاش نمایند و هر ارگان فراتر از اقدامات متداول، کار ویژه‌های خود در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم را جهت اطلاع همگان در شهرستان اعلام و منتشر نماید.

۳. ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ فارغ از فعالیت‌های متنوع و متعدد فرهنگی خود در زمینه احیاء امر به معروف و نهی از منکر، در راستای ورود به صحنه کمک به رفع مشکلات معیشتی مردم ضمن هماهنگی با مسئولین مربوطه اولویت فعالیت خود را کمک به وضعیت معیشت مردم قرار داده است. همچنین این ستاد با راه اندازی سامانه ارتباطات مردمی آماده دریافت مطالب همشهریان عزیز در سطح شهرستان می‌باشد.

۴. بدون شک ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه امداد الهی و توجه ولی عصر (ارواحنا فداه) آینده‌ای روشن و امید بخش را پیش روی خود داشته و هماهنگونه که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، گردنه‌های صعب العبور را پشت سر گذاشته در میدان خدمت در عرصه معیشت مردم نیز به شرط جهاد و مقاومت به فضل الهی نصرت الهی قطعی است.

۵. در پایان ذکر این مهم ضروری است که امروز آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ امنیت عمومی و ملی کشور بی گمان در گرو خدمت شبانه روزی و رفع مشکلات معیشتی جامعه است و آنچنانکه امثال شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد و تامین امنیت ملی از جان خود دریغ نکردند میدان نبرد اقتصادی نیز نیاز به جانفشانی و فعالیتی جهادی و انقلابی دارد و خداوند متعال بی گمان یاری دهنده خدمتگزارن به مردم و انقلاب و خوار کننده خائنین به مردم و انقلاب خواهد بود.
والسلام علی من اتبع الهدی

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ساوجبلاغ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    احسنت امر به معروف واقعی یعنی همین