جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه توجیحی دوره آموزشی اصول و مهارت های مصاحبه

حوزه/ دوره آموزشی اصول و مهارت های مصاحبه برای تربیت اساتید توانمند در عرصه مصاحبه‌گری به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌ سازان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،جلسه توجیهی دوره آموزشی اصول و مهارت های مصاحبه برای اساتید در عرصه مصاحبه گری ، به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده‌ سازان، امروز در سالن رضوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در جلسه توجیهی این دوره، طلاب دارای تخصص روانشناسی و با سابقه مصاحبه گری، با کلیات این دوره آموزشی آشنا شدند.

حجت الاسلام روح الله ملکی مسئول آموزش مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان در این جلسه یک ساعته به شرح توضیحاتی در مورد طرح هادی پرداخت.

وی در این باره گفت: «برای توانمندسازی مصاحبه‌گران استانی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، این نهاد تربیتی به اساتیدی در عرصه‌های مدیریت کارگاه، استاد کارورزی و کارشناسی در عرصه مصاحبه نیازمند است. بدین منظور می بایست افرادی که دارای صلاحیت های علمی و تجربی ویژه در حیطه مصاحبه گری هستند در آموزش دو روزه اصول و مهارت های مصاحبه شرکت کرده و بعد از سپری کردن کارگاه های عملی ارزیابی نهایی در آزمون های کتبی و عملی در عرصه های فوق به کارگیری شوند.

لازم به ذکر است: دوره آموزشی اصول و مهارت های مصاحبه برای تربیت اساتید توانمند در عرصه مصاحبه‌گری در ماه آذر به صورت حضوری انجام خواهد پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha