شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاسمی

حوزه / استاندار همدان با دعوت از دستگاه‌های اجرایی برای ارائه دیدگاه‌ها و نظرهای کارشناسی خود به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، گفت: در شرایط کنونی، به تعبیر مقام معظم رهبری، مهم‌ترین تکلیف ما مهندسی فرهنگ کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه آسیب‌شناسی‌های فرهنگی مطرح شده در برش سند فرهنگی استان، بر اساس تحقیق و نظرات کارشناسی‌ است، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی رسیدگی به موضوع خانواده به عنوان ارکان اصلی جامعه است.

وی با اشاره به اینکه خانواده، جوانان و بانوان از گروه های اصلی هستند که مورد هجوم دشمنان قرار گرفته‌اند، گفت: در تدوین راه‌کارهای رفع آسیب‌های شناخته شده باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا استفاده شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه با شناسایی اولویت های فرهنگی، با تمام توان برای مقابله با آن باید وارد میدان شد، عنوان کرد: می توان با استفاده از ظرفیت نخبگان، آسیب‌هایی که از سوی فضای مجازی متوجه خانواده، کسب و کار و دیگر بخش‌های جامعه می‌شود را شناسایی و عکس العمل مناسب برای رفع آن طراحی کرد.

وی افزود: اشتغال، پوشش، سبک زندگی، مدیریت رسانه و فضای اجتماعی از موضوعات مهمی است که باید در سند فرهنگی لحاظ شوند.

قاسمی با دعوت از دستگاه‌های اجرایی برای ارائه دیدگاه‌ها و نظرهای کارشناسی خود به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، به تعبیر مقام معظم رهبری، مهم‌ترین تکلیف ما مهندسی فرهنگ کشور است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha