شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز

حوزه/ فلاحی با اشاره به اینکه باید فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت در دستگاه های اجرایی و شرکت های تعاونی نهادینه شود، گفت: خواهران طلبه آمادگی لازم را برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ نماز در بین بانوان اعلام می دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،آرزو فلاحی نیا، مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر، امروز در جلسه هم اندیشی ترویج و اشاعه فرهنگ نماز که با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین بانوان مسئول شرکت های تعاونی شهرستان، در مدرسه علمیه بنت الرسول (س) برگزار شد، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ نماز نیازمند همت جهادی است و باید برای تحقق این امر، تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه باید برکات اقامه نماز بویژه نماز اول وقت برای افراد جامعه تبیین و تشریح شود، افزود: در این راستا مبلغان از هر فرصتی برای تبلیغ این فریضه در جامعه بهره می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر با اشاره به اینکه باید فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت در دستگاه های اجرایی و شرکت های تعاونی نهادینه شود، خاطر نشان کرد: خواهران طلبه آمادگی لازم را برای تبلیغ و اشاعه فرهنگ نماز در بین بانوان اعلام می دارند.

فلاحی نیا در پایان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به جامعه اسلامی باید فرهنگ اشاعه نماز اول وقت در بین آحاد جامعه نهادینه شود، گفت: اگر خواهان مصون ماندن جامعه از انواع انحرافات و آسیب های اجتماعی هستیم، باید فرهنگ نماز بویژه اقامه نماز اول وقت در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha