جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شعيب صالحي

حوزه/امام جمعه بندرخمیر گفت: امروز نیروی دریایی کشورمان در اوج اقتدار قرار دارد و حضور مقتدرانه این نیرو در آب های بین المللی موجب عزت و شکوه جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، اظهار کرد: باید روز نیروی دریایی ارتش را به دریا دلان جان برکف آن تبریک گفت، چرا که آنها با حضور در آب‌های بین المللی و درنوردیدن اقیانوس ها اوج عزت، شکوه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در انظار جهانیان و دشمنان به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس رشادت های بی بدیلی از خود به نمایش گذاشت و تکاوران دریایی آن جزو اولین نیروهایی بودن که پس از حمله رژیم بعث به ایران وارد خرمشهر شده و از کیان میهن اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه بندرخمیر بیان کرد: رشادت های نیروی دریایی در عملیات های اشکان،‌شهید صفری و مروارید و از کار انداختن نیروی دریایی رژیم بعث موجب شد که هفتم آذرماه به نام این نیروی مقدس و الهی نام گذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: اخلاص نیروهای دریایی باعث شده است که آنها امروز بیش از پیش بدرخشند این اخلاص آنها است که موجب می شود تمام سختی ها را تحمل کنند و در ماموریت های چندین ماهه دوری از خانواده خود را تحمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha