سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: برخی همه بی‌مهری‌ها را انجام دادند تا حاج قاسم سلیمانی دست از سوریه بکشد، اما در مقابل آمریکا را کدخدای خود می‌دانند و به آن احترام می‌گذارند، لذا نباید از این جماعت انتظار عزت را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن کریم که در دارالقرآن شهر محمدیه قزوین برگزار شد، گفت: الحمدالله رونق فعالیت‌های قرآنی در شهر محمدیه بسیار مشهود است و خداوند را برای این فضا شکرگزاریم و از عوامل موثر در این جریان قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد : همه ما مردم با هر نوع سبک زندگی که داریم محتاج قرآن هستیم؛ مهمترین رسالت قرآن این است که برای ما حیات بیافریند چراکه هرکدام از ما بدون قرآن یک زندگی مرده داریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه براساس آیات قرآن نیز قرآن کریم خود شفاء و موجب نشاط و شادابی است؛ ادامه داد: کسانی که زندگی برمبنای قرآن دارند نیز از سلامت روح و روان و جسم برخوردارند، لذا زندگی انسانی بدون قرآن کریم امکان پذیر نیست.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: قرآن کریم به انسان حیات می‌بخشد اگر این گونه نباشد ما مبتلا به زندگی حیوانی خواهیم شد، به طوری که زندگی ما خالی از هدف و نشاط خواهد شد

امام جمعه قزوین بیان کرد: زمانی که زندگی ما با قرآن عجین شود، نحوه رفتار ما با مردم و مستضعفین بهتر خواهد شد؛ خداوند در آیات قرآن به پیامبر می‌فرماید کسانی که وابستگی و دلبستگی به دنیا دارند درواقع مدفون هستند و حرف و کلام حق را نمی‌شنوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه دین اسلام انسان را زنده می‌کند، گفت: شهدا زنده هستند، چون خدا را اجابت کردند، از این جهت رزق حیات و زنده بودن را به آنها عطا کرد.

امام جمعه قزوین افزود: تیم مذاکره‌کننده در دولت قبل خسارت زیادی را چشیدند و این خسارات را به مردم هم چشاندند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در حالی که تلاش شد ایران اسلامی به سوریه دوم تبدیل نشود، برخی همه بی‌مهری‌ها را انجام دادند تا حاج قاسم سلیمانی دست از سوریه بکشد، اما در مقابل آمریکا را کدخدای خود می‌دانند و به آن احترام می‌گذارند، لذا نباید از این جماعت انتظار عزت را داشت.

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه همه کارهای ما باید برمبنای ایمان به خدا باشد، بیان کرد: همه عزت‌ها نزد خداوند است و همه ما در تمام امور زندگی به قرآن کریم محتاج هستیم.

از کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند انتظار عزت نداشته باشید

از کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند انتظار عزت نداشته باشید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha