سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 993388
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
جشن پیوند علوی در مهریز

حوزه/جشن پیوند علوی ۷۰ زوج مهریزی با همکاری کانون خدمت رضوی در مهریز برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، محمد حسین رحیمی نسب در جشن پیوند علوی ۷۰ زوج مهریزی که شب گذشته به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز و با همکاری کانون خدمت رضوی این شهرستان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر برگزار شد به بیان مؤلفه های پایداری یک زندگی موفق پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در استان یزد عنوان کرد: طی ۲۰ سال ارائه مشاوره ازدواج، یک زوج بدون مشکل را مشاهده نکردم و این به دلیل ناآگاهی و عدم مهارت آموزی است؛ بنابراین آموزش های قبل و بعد از ازدواج ضروری و بدون آن زندگی ها دچار تلاطم می شود.

رحیمی نسب با اشاره به ۱۵ تفاوت روحی و روانی زنان با مردان تأکید کرد: آگاهی همسران نسبت به تفاوت های جسمی، روانی و فکری یکدیگر، بسیاری از اختلافات خانوادگی را برطرف می کند و از دیگر مسائلی که پایداری زندگی ها را حفظ می کند بحث روابط خانوادگی به ویژه ارتباطات مؤثر و متقابل با اقوام سببی زوجین است.

وی با معرفی کتاب «می خواهم دوباره عاشق شوم» از محمدحسین فلاح تفتی اظهار کرد: ده ها کتاب در زمینه مهارت آموزی و آموزش راه های پایداری زندگی زناشویی تألیف و ترجمه شده است که لازم است زوجین سطح مطالعه خود را بالا ببرند و از این کتاب ها بهره مند شوند.

سید جابر حسینی، مسئول برگزاری این جشن در سخنانی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف ترویج ازدواج آسان و فرزندآوری برگزار شد و قرار است به زوج های بی بضاعت کمک هزینه تأمین جهیزیه و به زوج های مدعو نیز وام قرض الحسنه اعطا شود.

محمدحسین دهقانی زاده، مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان مهریز هم چنین پیرامون کمک های این کانون به زوج های مدعو در این جشن اظهار داشت: قرار است به ۸ زوج، ۸ وام قرض الحسنه ی ۸ میلیون تومانی اعطا شود و این کانون طی قرعه کشی بین زوج های حاضر در سالن، هزینه اسکان سه شبانه روز در مشهد مقدس را اهدا کرد. در بخشی از این مراسم،

گفتنی است؛ از برنامه های جنبی این مراسم، اجرای برنامه توسط خواننده جوان، میثاق نصیری، اجرای مسابقه طنز بین دامادها، اهدای نبات و نمک متبرک حرم مطهر رضوی به زوج های جوان و پذیرایی و شام بود.

جشن پیوند علوی ۷۰زوج مهریزی برگزار شد

جشن پیوند علوی ۷۰زوج مهریزی برگزار شد

جشن پیوند علوی ۷۰زوج مهریزی برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha