پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حقيقي

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان گفت: ۱۴ گروه جهادی فعال در استان در حال فعالیت های جهادی هستند و چند گروه از آنها در مناطق زلزله زده خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اولین جلسه شورای بسیج طلاب با حضور حجت الاسلام نادر حقیقی، مدیر حوزه های علمیه استان هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام حقیقی در این جلسه با تاکید بر فعال کردن هر چه بیشتر فعالیت های بسیج در بین طلاب، اظهار کرد: برنامه های بسیج طلاب قبلا زیر نظر دفتر امور طلاب بود اما از این به بعد تحت نظر معاونت امور تهذیب قرار گرفته است و این به معنای این است که امور بسیجی بیشتر با اخلاق و تهذیب طلاب سر کار دارد.


مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: الحمدلله تا امروز فعالیت های طلاب بسیجی در استان به خوبی پیش رفته است و ان شاءالله با مدیریت بهتر می تواند درخشان تر نیز باشد.

وی با بیان این که فعالیت های طلاب در بسیج باید بیشتر جنبه خود سازی برای آنها داشته باشند، اظهار کرد: امروز عمده فعالیت های حوزه علمیه استان آموزشی است و باید به سمتی حرکت کنیم که بصیرت را بین طلاب افزایش دهیم.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان خاطرنشان کرد: ١٤ گروه جهادی فعال در استان هرمزگان در حال فعالیت های جهادی هستند و چند گروه از آنها در مناطق زلزله زده خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha