پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صادق خلیلیان استاندار خوزستان

حوزه/ صادق خلیلیان گفت: نقش بسیج و گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف بخصوص در بحران‌ها برجسته‌ و تأثیرگذار است و دولت نیز از این گروه‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در رزمایش مقتدرانه بسیج و گروه‌های جهادی که در مجتمع فجر اهواز در حال برگزاری است، اظهارداشت: نقش بسیج و گروه‌های جهادی در تمامی عرصه‌های بخصوص در بحران‌های متعدد نظیر سیل و زلزله در استان نقش پررنگی بوده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در زلزله اندیکا نخستین گروهی بود که با تمام ظرفیت وارد میدان شد و پس از آن توانستیم با راه‌اندازی قرارگاه جهادی، نیروها را بیشتر سازمان‌دهی کنیم.

استاندار خوزستان گفت: اسکان موقت به بسیج سازندگی و اسکان دائم به بنیاد مسکن واگذار شد که اکنون بسیج سازندگی نیز در زمینه اسکان دائم در کنار بنیاد مسکن پای‌کار آمده است.

وی افزود: همچنین ما نیز در دولت سعی کردیم از اعتبارات استانداری، اعتباری را در اختیار بسیج سازندگی قرار دهیم تا روند کار خدمت‌رسانی شتاب بیشتری به خود گیرد.

خلیلیان اظهارداشت: پس از سفر رئیس‌جمهور، شاهد سرعت بیشتری در کار هستیم و امید است بر اساس زمان‌بندی تعیین شده، شاهد تحقق برنامه‌ریزی‌های اسکان موقت و دائم مردم منطقه اندیکا باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha