جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بقاع متبرکه

حوزه/ معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری کارگاه آموزشی فرزند آوری و رشد جمعیت با حضور ۸۰ مبلغ بومی در اصفهان در بقاع متبرکه خبر داد.

حجت الاسلام ولی الله روان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: جمع آوری و تنظیم و بروزرسانی اطلاعات مبلغین فعال در بقاع متبرکه استان اصفهان یکی از اولویت های کاری سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی بیان کرد: براین اساس یک‌سری کارگاه های آموزشی برای ۸۰ نفر از مبلغین بومی اصفهان فعال در بقاع متبرکه برنامه ریزی شده است که موضوعات مرتبط با نیازهای روز جامعه همچون فرزند آوری و رشد جمعیت از جمله سرفصل ها است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این دوره آموزش به صورت حضوری برای مبلغان بومی بقاع مترکه استان اصفهان در اسفند ماه برگزار می شود، افزود: این دوره به میزبانی اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان بوده است.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی که ۸۰ نفر از مبلغان دینی در بقاع متبرکه شرکت می کنند، بیشترین تعداد از شهرستان اصفهان و مابقی از شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام روان، محل برگزاری این دوره آموزشی را حرم مطرح حضرت زینب(س) اصفهان، خواهر امام رضا(ع)، اعلام کرد و گفت: اساتید این کارگاه نیز از تهران و موسسه فرهنگی تبلیغی خواجه نصیرالدین طوسی معروف به آکادمی کهکشان انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه این کارگاه دو روزه با موضوع فرزند آوری و رشد جمعیت برگزار می‌شود، ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون تاریخچه و جریان شناسی تحولات جمعیتی در جهان و ایران و تدابیر طبی فرزندآوری و تبیین موضوع سقط جنین بررسی خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha