پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته است در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم، نام مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان می گیرند را اعلام کن، نه تنها این کار را نکردند، بلکه می گویند شما سکوت کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، عباس مقتدایی در نشست علنی روز چهارشنبه ۱۷ آذرماه مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور گفت: آقای رئیس جمهور، نمایندگان مردم در عین حال که کاملا متوجه هستند که جنابعالی در حال تلاش هستید، اما از باب دلسوزی و از سر دغدغه هایی که دارند تذکراتی را روزانه به جنابعالی می دهند، ما نگران این هستیم که بی توجهی به تجربه های سابق باعث شود روندها تغییرات ویژه و جدی نداشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای رئیس جمهور ما از وزرای شما توقع پاسخگویی، تلاش، تحرک و پیگیری مستمر داریم؛ آقای رئیس جمهور اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد به نظر شما آیا چاره ای غیر از استفاده از سؤال خواهد بود، آیا ما چاره ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله استیضاح خواهیم داشت؟

وی بیان کرد: ما به دنبال این نیستیم که تقابل دولت و مجلس که در دوره قبلی مشاهده کردیم مجدد ایجاد شود، اما توقع ما این است که جنابعالی به کسانی که زیر مجموعه شما هستند بفرمایید تعامل آنها با مجلس می تواند بر روند کلی فعالیت های دولت اثرگذار باشد.

مقتدایی در ادامه با اشاره به حقوق نجومی برخی مدیران اظهار کرد: خبرنگاری اعلام کرد فردی حقوق نجومی گرفته است در چنین حالتی ما ورود پیدا کردیم و جلوی وزارت نفت را گرفتیم، به وزیر نفت نامه زدیم، نام مدیرانی که بالای ۳۰ میلیون تومان می گیرند را اعلام کن، نه تنها این کار را نکردند، بلکه می گویند شما سکوت کنید!!، آیا این درست است؟ کارها را شما باید مدیریت کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
    0 0
    دولت انقلابی از دولت انحرافی درس بگیرد و مراقب نفوذ و انحراف باشد
  • IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    یک سوال طبق خبرها هر نماینده 14میلیون هر ماه پول می گیره این ها در اونجا چکار می کنند ؟ مگر نه اینکه کارشان لوایحی برای حل مشکلات مردم هست ؟ پس کو این حل مشکلات ؟ هر روز گران تر از دیروز اول حقوق خودتون را بینی بین الله ببینید حقتون هست؟
  • محمد صانعی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    ما به دنبال این نیستیم که تقابل دولت و مجلس که در دوره قبلی مشاهده کردیم مجدد ایجاد شود؟! چه جمله عجیب و خیانت باری؟ چه کسی به شما اجازه داده است که در دزدی وزیر و همکارانش از بیت المال تحت عنوان حقوق سکوت کنید ؟و چه کسی این سکوت را که در واقع شریک دزد و رفیق قافله است را تقابل با دولت تعریف کنید؟ کجای عدم مبارزه با فساد تعامل با دولت تاست! اگر با دولت قبل هم اینگونه تعامل کرده اید پس مطمئن باشیدد بجرم خیانت به اعتمد مردم و سوء مدیریت بلکه خیانت نسبت به حفظ بیت المال در روز هولناک قیامت باید پاسخگو بشید. تک تک شما بخصوص رئیستان جناب لاریجانی یار غار دولت قبل
  • ع IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    شاید حقوق کم بگیرند ولی پاداشهای مستمر وغیر مستمر زیاد میگیرند مانند فیشهایی که لورفته است