شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفر نماینده ولی‌فقیه و مدیر حوزه علمیه خوزستان به شهرستان شادگان

حوزه/ حجج‌اسلام و المسلمین موسوی فرد و بهرام پور، در جریان بازدید و سرکشی از مدارس علمیه خوزستان، امروز به شهرستان شادگان رفته و در جمع طلاب مدرسه علمیه این شهرستان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجج‌اسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد و مسعود بهرام پور، در جریان بازدید و سرکشی از مدارس علمیه خوزستان، امروز به شهرستان شادگان رفته و در جمع طلاب مدرسه علمیه این شهرستان حضور پیدا کرد.

در این نشست، ابتدا اساتید، کادر، مبلغین و طلاب شادگانی برخی از مشکلات مربوط به حوزه همچون مسأله «معیشت طلاب» و معضلات اجتماعی نظیر «نا امنی در منطقه»، «تیراندازی» و «سرقت» را مطرح کردند.

سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به ارائه توضیحاتی مرتبط با پرسش طلاب پرداخت و گفت: بنده به جد، پیگیر حل مسائل امنیتی استان هستم و یکی از آن‌ها، ارتقاء ضریب امنیت، مقابله با سرقت و کشف سلاح‌های غیرمجاز است.

پس از آن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، پس از بیان برخی نکات اخلاقی به سؤالات طلاب در زمینه مسائل آموزشی پاسخ داد.

گفتنی است نماز ظهر و عصر به امامت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اقامه و در خاتمه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، گعده‌ای طلبگی با طلاب داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha