جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تسلیت مجمع وعاظ کرمانشاه در پی در گذشت ابو الشهید حاج هاشم نامبردار

حوزه/ مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه، در پی درگذشت مداح و ابو الشهید حاج هاشم نامبردار، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه، در پی درگذشت مداح و ابو الشهید حاج هاشم نامبردار، ذاکر پیشکسوت مجالس مذهبی کرمانشاه، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبردرگذشت مداح و ابو الشهید حاج هاشم نامبردار، انصافا دل تمامی عاشقان و دل شیفتگان اهل بیت(علیهم السلام) را داغدار نمود.

ذاکری که با آمدنش به جلسه روضه امید مخاطبین را بیشتر می نمود، چرا که با آن سوز وگداز، چهره معنویش، روضه کوتاهش اما پر محتوا، و دلربا، همچنین اشعار پر شور و دلنشینش و با نفس گرم، جان تازه ای به مجالس روضه می داد و حضور او در مجالس روضه خوانی حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) بدون چشمداشت مادی، زبانزد خاص و عام بود.

عزیزی که خود تربیت یافته جلسات قرآن و روشنگری دینی علمای بزرگ شهر و منابر انسان ساز آنها بود، جوانی رعنا پرورش داد که به لبیک به ندای امام راحل و با تأسی از مکتب عاشورا، به دفاع از اسلام و انقلاب جان عزیز خود را در جبهه های حق علیه باطل فدای جانان نمود.

این ضایعه غمناک و جانسوز را به ملت شریف کرمانشاه و به کانون مداحان بویژه به جامعه روحانیت معزز شهر و علی الخصوص به خانواده های معزا تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه

حجت الاسلام رحمان فرج الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید رضا نامبردار IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 0
    باسلام واحترام...ممنون وسپاس از محبت شما عزیزان