شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
الله کرم جانی پور

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواهش می‌کنم صدای مرا به گوش استاندار برسانید تا این اداره تعیین تکلیف شود و حقی مردمی که جاده دسترسی ندارند، ضایع نشود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز به ریاست معاون اقتصادی استاندار برگزار شد.

در این نشست الله‌کرم جانی‌پور، سرپرست راهداری کهگیلویه و بویراحمد با ذکر دکلمه‌ای که همراه با اشک بود از استاندار خواست وضعیت این اداره‌کل را مشخص کند.

وی بیان کرد: راهداری ۳۰۰ میلیارد پروژه در دست مناقصه دارد از استاندار خواهش می‌کنم وضعیت مدیرکل راهداری را مشخص کند؛ مدیر سیاسی و هر کسی را که دوست دارید بیاورید من هم مدیر فنی هستم هم سرپرست. کسی به فکر اداره‌کل راهداری نیست.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت این اداره‌ کل مشخص شود، گفت: ۴۰ درصد اعتبارات استان در حوزه راهداری است. بیرون از اداره همه ما را دزد محسوب می‌کنند اشتباه دوستان نباید گریبانگیر ما شود.

جانی‌پور بیان کرد: خواهش می‌کنم صدای مرا به گوش استاندار برسانید تا این اداره تعیین تکلیف شود و حقی مردمی که جاده دسترسی ندارند، ضایع نشود.

علی شهابی‌نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راهداری مشکلات سختی دارد و شرایط آقای جانی‌پور سرپرست را درک می‌کنم.

وی بیان کرد: خیلی از پروژه‌ها به مناقصه نرفته است، حجم کار در این اداره بالا است و مشکلات زیادی راهداری دارد که امیدواریم حل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha