یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسئول موسسه امامت شناسی یزد، در جمع کارکنان و اساتید مدارس علمیه حضرت زینب و زینب کبری( سلام الله علیها) یزد،

حوزه/ حجت الاسلام حسینی، گفت: دشمن مثل نرم افزار، دائم خود را به‌روزرسانی می‌کند؛ بنابراین استاد حوزه هم باید دانش حوزوی خود را بروز و نسبت به شبهات جدید دشمنان آگاهی کامل پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام سید محمد حسینی، مسئول موسسه امامت شناسی یزد، در جمع کارکنان و اساتید مدارس علمیه حضرت زینب و زینب کبری(س) یزد، اظهارداشت: یکی از مهم ترین مشکلاتی که در مسیر راه طلاب قرار گرفته فرقه های انحرافی و ضاله است و در عصر غیبت، حفظ نظام و تشیع به دست روحانیت و حوزه ها بوده و به همین دلیل دشمن حوزه های علمیه را مورد هجمه قرار داده است.

مسئول امامت استان یزد بیان کرد: دشمن به وسیله نفوذ و از طریق شبهه کار می کند، شبهه یعنی خود را شبیه حق می کند به طوری که جاسوسانی را از طریق نفوذ فرستادند و دقیق هم کار می کنند چون می دانند اگر روحانیت تضعیف شود، تشیع تضعیف می شود؛ بنابراین هدف آنان از بین بردن مکتب تشیع و مبلغین دین است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه نباید از دشمن و شیطان هراس داشت گفت: نباید شیطان را دست کم نگرفت؛ در حال حاضر کسانی دنباله روی قانون جذب هستند که ما کلاس‌های نقد آن را هم گذاشته ایم، آنان می گویند ۱۰جلسه شرکت کنی همه مشکلاتت حل می شود و در این رابطه کتابی نوشته اند به نام «سکرت» که دویست ناشر آن را چاپ کردند و مستند این کتاب نیز از شبکه چهار پخش شد.

وی با بیان اینکه باید عقاید و باورهای خود را درست و دقیق یاد بگیریم و نشر دهیم، گفت: مطالب کتاب ها باید به روز شود؛ بنابراین بحث هایی را آماده کرده ایم در چهارده جلسه که اگر بر آنها مسلط شوید، گرفتار عرفان‌های کاذب نخواهید شد، کسی که باورش قوی باشد در سختی و مشکلات زندگی هم قرار بگیرد، حاضر نیست اعتقادش را به راحتی کنار بگذارد.

حجت الاسلام حسینی در پایان با توجه به مسئولیت خطیر کارکنان و اساتید حوزه های علمیه، بیان کرد: دشمن مثل نرم افزار، دائم خود را به‌روزرسانی می‌کند؛ بنابراین استاد حوزه هم باید دانش حوزوی خود را بروز و نسبت به شبهات جدید دشمنان آگاهی کامل پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha