یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عادلپور

حوزه/ حجت‌الاسلام عادل‌پور، با بیان اینکه مشکل بیکاری جوانان همچنان به قوه خود باقی است، گفت: در استخدام‌های افراد در شهرستان خرمشهر ابهام وجود دارد و مسئولان باید در خصوص استخدام افراد در شرکت ها و کارخانه‌های منطقه پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه آبادان، در جمع جوانان آبادانی، با اشاره به برخی مشکلات عمده از جمله معضل بیکاری، اظهارداشت: مشکل بیکاری جوانان همچنان به قوه خود باقی است که امیدواریم با در این دولت و با رویکرد مثبت آن فرصت‌های شغلی جدیدی در منطقه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در استخدام‌های افراد در شهرستان خرمشهر ابهام وجود دارد افزود: به دلیل نبود شفافیت و پاسخگو نبودن مسئولان، در استخدام نیروهای بومی‌ در شرکت ها و کارخانه‌های این شهرستان ابهام وجود دارد که باعث سرگردانی جوانان بیکار در خرمشهر شده است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه مسئولان باید در خصوص استخدام افراد در شرکت ها و کارخانه‌های منطقه پاسخگو باشند گفت: به نمایندگی از جانب مردم از نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر و رئیس شورای اشتغال همچنین مدیرعامل منطقه آزاد اروند درخواست می‌شود علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار منطقه به دنبال شفاف‌سازی در این زمینه باشند.

وی بر ایجاد یک مرکز کاریابی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: شفاف‌سازی در رابطه با استخدام افرادی که در این شهرستان جذب کار می‌شوند ضروری است.

حجت‌الاسلام عادل‌پور در پایان با بیان اینکه با تغییر دولت و نگاه به توانمندی داخلی پایانه‌های تحریم‌ متزلزل شده است، گفت: دولت مردمی و انقلابی با مدیریت جهادی درصدد اصلاح ساختار و اتکا به توانمندی داخلی و رفع موانع تولید و به کارگرفتن همه ظرفیت‌ها بوده که امیدواریم هرچه سریع‌تر این اقدامات در بطن جامعه نمود عینی پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha