پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، انس با قرآن را سبب افزایش رزق و روزی دانست و گفت: سعی کنید به‌صورت روزانه آیات قرآن کریم را تلاوت کنید که همانا این تلاوت بسیار از مشکلات زندگی شما را حل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در جمع شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن کریم اهواز، با بیان اینکه تنها سنگر حفظ خانواده و فرزندان از امواج ضلالت و آسیب‌های فضای مجازی، "قرآن" است، گفت: گسترش فرهنگ قرآنی و انس با قرآن بزرگ‌ترین خدمتی است که یک شرکت می‌تواند برای خانواده‌های کارکنان خود انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن نسخه شفابخش است، تصریح کرد: اگر به آن عمل کنید یقیناً ثمره آن را خواهید دید و این مسأله در روایات و زندگی علمای بزرگ کاملاً مشهود است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با تأکید بر توجه به قرائت روزانه قرآن کریم، اظهارداشت: سعی کنید به‌صورت روزانه آیات قرآن کریم را تلاوت کنید که همانا این تلاوت بسیار از مشکلات زندگی شما را حل خواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، انس با قرآن را یکی از راه‌های افزایش رزق و روزی عنوان کرد و گفت: به‌راستی‌که اگر انس با قرآن پیدا کردید، یقیناً زندگی شما از جهات مختلف متحول می‌شود.

وی، در پایان یکی دیگر از مراحل قرائت قرآن را تدبر در آن دانست و اظهارداشت: پیشنهاد می‌کنم به‌صورت روزانه تعدادی از آیات قرآن کریم را همراه با متن ترجمه یا حتی تفسیر قرائت کنید تا إن‌شاءالله در ادامه مسیر زندگی موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha