شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در خوزستان از بندر امام خمینی و شهر چمران

حوزه/ حجت‌الاسلام تابش با بیان اینکه حدود پنج هزار منزل در بندر امام به دلیل وقوع آب‌گرفتگی آسیب‌دیده است، گفت: یکی از دلایل آب‌گرفتگی در بندر امام لایروبی، عدم سرویس و ضعیف بودن پمپ‌های شبکه فاضلاب‌هاست که در حال پیگیری برای حل کامل این مشکلات هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، حجت‌الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)، در رابطه با وضعیت منازل آسیب‌دیده از آب‌گرفتگی گسترده در این شهرستان، اظهارداشت: حدود پنج هزار منزل در بندر امام به دلیل وقوع آب‌گرفتگی آسیب‌دیده و در این راستا بر اساس کارشناسی‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این پنج هزار مسکن باید بازسازی شوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از آن بنده و مسئولان شهر مانند سپاه، اداره آب، بخشداری، فرمانداری، شهرداری و… همه فعال شده تا مشکل پیش‌آمده به بهترین نحو ممکن حل شود، افزود: در جلسات متعدد علاوه بر این موضوع، پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ نیز در دستور کار قرار گرفت و بنیاد مسکن نیز در این راستا بسیار خوب عمل کرد و اقداماتشان نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام تابش در مورد مصوبات جلسات مذکور و پیگیری‌های صورت گرفته بیان کرد: این مصوبات در جلسات عمومی - خصوصی و در خطبه‌های نماز جمعه پیگیری می‌شوند.

وی با بیان اینکه بندر امام فاقد شبکه خروج آب‌های سطحی است، افزود: یکی از دلایل دیگر آب‌گرفتگی در بندر امام لایروبی و سرویس نشدن و ضعیف بودن پمپ‌های شبکه فاضلاب‌هاست و به همین خاطر حل این مشکلات به طور جدی پیگیری شده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در پایان اظهار کرد: برای احداث شبکه خروج آب‌های سطحی، شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیا قراردادی را منعقد کرد و با پیگیری‌های انجام شده پمپ‌های این شبکه نیز از واحد عملیات پتروشیمی تأمین شد که تعدادی از آن‌ها رسیده و پیگیری‌ها برای تحویل ۶ پمپ دیگر هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha