شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام میرامینی

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین انتخاب مجدد حجت الاسلام میرامینی را به عنوان امامت جمعه شهرستان آبیک تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین با تبریک انتخاب مجدد حجت الاسلام میرامینی به عنوان امامت جمعه شهرستان آبیک، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک

انتصاب مجدد حضرتعالی به امامت جمعه شهرستان آبیک که نشان از تقوای فردی و اجتماعی، حسن سلوک، مردم داری، ولایت مداری و انقلابیگری جنابتان دارد را تبریک عرض می نمایم. رجاء واثق دارم حضور حضرتعالی در دیار شهید پرور آبیک، منشا برکات فراوانی در تنظیم روابط مردم و حاکمیت بوده و بهره بردن جنابعالی از اندیشه‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری، بر این خیرات افزوده و شما را در تحققق آ رمان‌های انقلاب اسلامی موفق تر خواهد نمود.

به یقین با حسن تدبیر و حضور موثر جنابعالی در این جایگاه مهم اجتماعی و استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبگانی از جمله حوزه علمیه و روحانیت معظم، بیش از پیش شاهد وفاق اجتماعی، تعمیق ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی و انجام فعالیت‌های ارزنده فرهنگی و اجتماعی در شهرستان آبیک خواهیم بود.

دوام توفیقات حضرتعالی در سنگر دشمن‌شکن نماز جمعه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در سایه‌سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمد تقی سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha