یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خانم ملایی پور

حوزه/ به‌مناسبت هفته پژوهش ژورنال کلاب با موضوع حقوق سلامت از نظر بیوتروریسم در لوازم آرایشی، در مدرسه علمیه نجمیه سرخه استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، ژورنال کلاب «حقوق سلامت از نظر بیوتروریسم در لوازم آرایشی» با همت واحد پژوهش مدرسه علمیه نجمیه سرخه، در سالن اجتماعات مدرسه به‌صورت حضوری برگزار شد.

در این مراسم خانم ملایی پور، استاد پژوهش به نقد و بررسی این مقاله پرداخت و نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مقاله بیان کرد.

وی بیان کرد: بیوتروریسم دخالت در زیست انسانها است و جنگ نرم محسوب میشود. به همین لحاظ این مقاله اهمیت بالایی دارد.

ملایی پور در نقد مقاله بیان کرد: مقاله مورد بحث در مورد لوازم آرایشی بوده، در حالی که محقق در بخشی از مقاله در امور مواد غذایی وارد شده که از موضوع مورد بحث خارج شده‌است.

وی افزود: محقق محترم می‌توانست در پایان مقاله موضوعات مرتبط با مقاله خود را برای محققین قرار می‌داد تا مورد تحقیق قرار گیرد؛ اما این عمل انجام نشده است.

هدف از برگزاری این ژورنال ارتقاء مهارت ارزیابی نقادانه مقالات، افزایش آگاهی در مورد نوشتن مقالات صحیح، ارتقاء محتوای مقاله به وسیله نقدوتحلیل، تقویت بنیه پژوهش و جهت‌دهی به نگاه نقادانه طلاب و زمینه‌سازی و آمادگی برای نوشتن مقالات علمی و افزایش قدرت تحلیل و تبیین و نقد و ارزیابی طلاب بود.

قابل‌ذکر است که در بخش‌هایی از این ژورنال به پرسش‌های طلاب در امر روش مقاله‌نویسی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha