شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ارزنده

حوزه / امام جمعه بهار با تاکید بر اینکه جمعیت ۳۰ هزار نفری شهرستان بهار واقعا مظلوم هستند و دیگر این همه ظلم نسبت به آنها قابل قبول نیست، گفت: بوی پخت ضایعات کشتارگاه طیور که باعث آزار مردم شده است باید توسط قوه قضائیه، بازرسی و مسئولین مورد بررسی و برخورد قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه بهار، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: متاسفانه بوی متعفن شهر بهار را فراگرفته است و لازم است تا مسئولان اقدام جدی برای رفع این مشکل انجام دهند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند تا مشکلات آنها از طریق تریبون نماز جمعه بیان شود، گفت: با وجود آنکه بیش از ۱۰ سال این بوی متعفن، مردم بهار را اذیت می‌کند اما متاسفانه اقدام عملی توسط مسئولان انجام نشده است.

حجت الاسلام ارزنده با تاکید بر اینکه جمعیت ۳۰ هزار نفری شهرستان بهار واقعا مظلوم هستند و دیگر این همه ظلم نسبت به آنها قابل قبول نیست، خاطر نشان کرد: بوی پخت ضایعات کشتارگاه طیور که باعث آزار مردم شده است باید توسط قوه قضائیه، بازرسی و مسئولین مورد بررسی و برخورد قرار گیرد.

وی از دیگر مشکلات شهرستان بهار را لزوم برخورد با زمین‌خواران به جهت حفظ حریم رودخانه‌ها دانست و اظهار داشت: تمام مسیرهای رودخانه در شهر بهار پر شده و هیچ مسئولی هم برای رفع آن تا به حال اقدامی انجام نداده است و اگر خدای نکرده شاهد باران سیل‌آسا در سطح شهرستان باشیم، سیل زندگی مردم را از بین خواهد برد.

امام جمعه بهار با اشاره به نشست ائمه جمعه با مدیرکل دادگستری استان، خاطر نشان کرد: یکی از مصوبات این جلسه برگزاری میز خدمت با حضور دادستان و قضات دادگستری در مصلی برگزاری نماز جمعه است که ان‌شاءالله از هفته بعد این برنامه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود با محکوم کردن جسارت افراد نادان و جاهل نسبت به اهل بیت(ع)، یادآور شد: حقانیت شیعه با گوشت و پوست ما آمیخته شده و برای حفظ آن از جان خود نیز خواهیم گذشت.

عضو شورای حوزه استان با تاکید بر اینکه حفظ وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی واجب است، مطرح کرد: دشمن با نقشه های مختلف به دنبال ایجاد رخنه در ایران اسلامی است تا جایی که شاهدیم از روز روز اول حضور دولت سیزدهم مسائلی چون زاینده رود، رتبه‌بندی معلمان و حالا نیز توهین به اهل بیت را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم، عنوان کرد: اینکه فرمانده یکی از مراکز مهم و امنیتی کشور همچون نیروی دریایی از برادران اهل سنت است تاکیدی بر وحدت بین شیعه و سنتی در کشور و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha