جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
میکائیل اسکندری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمنان از شهید سلیمانی واهمه بیشتری از سردار سلیمانی دارند و این به بدان معناست که مکتب سلیمانی، سلیمانی های فراوانی را تحویل جبهه مقاومت خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری دهه دوم دی ماه با عنوان دهه بصیرت، گفت: نهم دی ماه لغایت نوزدهم دی ماه که با دو مناسبت مهم و تاریخی آغاز و پایان می یابد، حوادث و اتفاقات دیگری را در خود جای داده که اهمیت این دهه را بیش از پیش کرده است.

وی اضافه کرد: نهم دی یادآور حماسه تاریخی و فراموش نشدنی مردم ایران اسلامی در خاموش کردن آتش فتنه سال ۱۳۸۸ و نوزدهم دی نیز قیام مردم قم علیه دستگاه ستمشاهی است؛ و در میانه این دهه، سالروز شهادت شخصیتی قرار گرفته است که نماد عینی و بارز بصیرت در عصر حاضر بوده که با شهادت خود، جان تازه ای به فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر مستکبران دمید.

حجت الاسلام اسکندری، سردار شهید سلیمانی را خالق مکتبی عنوان کرد که مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان را در عرصه عمل نشان داد و تأکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمنان از شهید سلیمانی واهمه بیشتری از سردار سلیمانی دارند و این به این معناست که مکتب سلیمانی پس از شهادت این سردار سرافراز اسلام، سلیمانی های فراوانی را تحویل جبهه مقاومت خواهد داد که هریک به تنهایی، حاج قاسم سلیمانی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تقارن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با دهه بصیرت را بسیار بجا خواند و افزود: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میانه دهه بصیرت قرار گرفته و تقارن بسیار بجایی است که شهادت یکی از بصیرترین و ولایی ترین نیروهای انقلاب اسلامی در دهه بصیرت رخ داد و این شهادت نه تنها روحیه انقلابیون را تضعیف نکرد بلکه موجب تقویت اراده و عزم جبهه مقاومت در برابر ظالمان شد.

وی بزرگداشت هر چه باشکوه تر سردار دلها را بسیار با اهمیت خواند و تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس رسالت ذاتی خود در راستای تکریم و تعظیم شعائر الهی و همزمان با بزرگداشت دهه بصیرت، مقام والای این شهید راه اسلام را نیز تکریم خواهدکرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha