شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام امینی

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی گفت: برای تبلیغ و اثرگذاری ابتدا باید جامعه هدف را خوب شناخت و با علم به اینکه جامعه جهانی دچار بحران معنویت شده است به دنبال تأثیر و هدایتگری جهانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام صادق امینی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه خواهران، اظهارداشت: برای تبلیغ و اثرگذاری ابتدا باید جامعه هدف را خوب شناخت و با علم به اینکه جامعه جهانی دچار بحران معنویت شده است به دنبال تأثیر و هدایتگری جهانی بود.

وی با اشاره به افراط و تفریط در باب شخصیت زن در جامعه غربی گفت: در دوران کنونی که دوران جنگ ادراکی و شناختی نامیده شده است، نگاه معتدل اسلامی به شخصیت زن می‌تواند هدایتگر باشد.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: حضور بانوان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هیچ‌گونه منافاتی با حفظ عفاف و حجاب ندارد، کما اینکه در حال حاضر برخی زنان محجبه‌ موفق و فعال اجتماعی، فرهنگی و ورزشی وجود دارد.

حجت‌الاسلام امینی، در پایان با بیان اینکه یکی آموزه‌های نهج‌البلاغه استفاده از فرصت‌هاست، گفت: طلاب جوان با مغتنم شمردن ثانیه‌ها و لحظات برای تهذیب، تحصیل علم و در نهایت تبلیغ و هدایتگری جامعه به‌خصوص جوانان تلاش نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha