چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با تاکید بر اینکه خوداتکایی امروز نتیجه حکومت دینی است، یادآور شد: وظیفه اصحاب رسانه ایستادگی در برابر سیاه‌نمایی‌های دشمن و بیان پیشرفت های کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در عرصه رسانه‌های جهانی مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز شاهد هجمه های سنکین دشمنان علیه انقلاب بوده و هستیم.

وی با بیان اینکه هدف از این هجمه رسانه‌ای ناتوان نشان دادن حکومت دینی در اداره کشور است، گفت: بیان دستاورد ها و اقداماتی که توسط نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است امروز برعهده اهالی رسانه است.

استاندار همدان افزود: اگر شرایط امروز کشور را با وضعیت آن در دوره شاهنشاهی مقایسه کنیم، به خوبی مشخص است که حتی در کوچکترین مسائل نیز به خارج و دیگران وابستگی داشتیم، اما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا و تلاش جوانان این مرز و بوم به بزرگترین تکنولوژی‌ها و علوم دست یافته ایم.

وی با تاکید بر اینکه کشور امروز به نقطه خوداتکایی رسیده‌ است، مطرح کرد: اگر تنها یکی از این دشمنی‌ها که با ایران اسلامی شده، برای هر کشور دیگر رخ می داد، قطعا آن کشور سرنگون می‌شد.

قاسمی با اشاره به اینکه کشوری همانند عراق با ۳ سال تحریم نابود شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حالی که ۴۳ سال، با ظالمانه‌ترین تحریم‌ها روبرو است اما برخلاف دیگر کشور ها هر روز موفق تر از دیروز بودن و جهانیان شاهد پیشرفت آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه خوداتکایی امروز نتیجه حکومت دینی است، یادآور شد: وظیفه اصحاب رسانه ایستادگی در برابر سیاه‌نمایی‌های دشمن و بیان پیشرفت های کشور است.

استاندار همدان با بیان اینکه بین مطالبه‌گری و سیاه‌نمایی تفاوت وجود دارد، اظهار داشت: این وظیفه اصحاب رسانه است که بین این مسئله مرز، قائل شوند و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید در جامعه امیدآفرینی کنیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha