شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 998011
۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تصاویر/ نخستین آیین نکوداشت هفته پژوهش وتجلیل از برترینهای پژوهشی مدارس علمیه

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: کرونا وضعیت عملکرد پژوهشی مدارس علمیه سطح یک قم را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام ابراهیمی مدیر پژوهش معاونت امور مدارس سطح یک حوزه علمیه قم امروز در آیین نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین های پژوهشی مدارس علمیه سطح یک استان قم ضمن تسلیت ایام فاطمیه که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، گفت: ما سه هدف عمده برای برگزاری این مراسم و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس قم داشته ایم؛ اولین هدف تقدیر از طلاب پژوهشگر بود.

وی افزود: تولید یک پیشران پژوهشی برای مدارس علمیه یکی دیگر از اهداف این مراسم می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: هدف دیگر ما زنده نگه داشتن چراغ پژوهش در مدارس علمیه می باشد.

وی شمول برگزیده های پژوهشی را جامع دانست و گفت: ما هم از طلاب و هم از اساتید، مسئولین و کتابداران نمونه مدارس علمیه که تولیدات پژوهشی دارای امتیازات حد نصاب داشته اند تقدیر به عمل خواهیم آورد.

مدیر پژوهش معاونت امور مدارس حوزه تصریح کرد: بازه زمانی ارزیابی ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است؛ هرچند که در طول دوران شیوع کرونا به تبع کاهش فعالیت های آموزشی مدارس، تولیدات پژوهشی آنان نیز کاهش جدی داشته است.

وی با اشاره به شیوه انتخاب طلاب و اساتید برگزیده افزود: در حدود ۱۰۰ استاد و طلبه مورد ارزیابی قرار گرفتند و رزومه همه آنان بررسی شد.

حجت الاسلام ابراهیمی، گفت: از بین طلاب معرفی شده از سوی مدارس بنا بر شاخصه های ارزیابی عملکرد پژوهشی بیش از ۵۰ درصد آنان در سطح ضعیف قرار داشته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha