جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بی

حوزه/ آیت الله سلیمانی در راستای دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان، زیارت امام زادگان آقاعلی عباس و سید محمد(ع) و سخنرانی در جمع  ائمه جمعه منطقه کاشان به شهر بادرود سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، روز پنج شنبه دوم دی ۱۴۰۰، مراسم استقبال مردمی از آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور امام جمعه، فرماندار نطنز، مسئولان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و مردم بادرود برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در بدو ورود، به گلزار شهدای گمنام شهربادرود در آقاعلی عباس رفت و به شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت ادای احترام کرد.

دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان، زیارت امام زادگان آقاعلی عباس و سید محمد(ع )بادرود، سخنرانی در جمع ائمه جمعه منطقه کاشان، شرکت در نماز ظهر و عصر و دیدار با جمعی از روحانیون، طلاب و مسئولان از برنامه های سفر آیت الله سلیمانی به شهر بادرود بود.

آیت الله سلیمانی در سفر شش ساعته به بادرود که مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان، نماینده مردم شهرستانهای نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نطنز و امام جمعه، جمعی از مسئولان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بادرود او را همراهی می کردند، با حضور در سالن اجتماعات امامزاده آقاعلی عباس(ع) با مسئول آموزش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، ائمه جمعه، فرماندار نطنز جمعی از مسئولان این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، بادرود با جمعیت ۱۷ هزار نفر، شهری تاریخی است با پیشینه هفت هزار ساله از توابع شهرستان نطنز در استان اصفهان و در ۶۰ کیلومتری شرق کاشان و ۵۵ کیلومتری غرب اردستان و در کنار آزاد راه کاشان - اصفهان قرار دارد.

منطقه بادرود با تقدیم بیش از ۴۳ شهید، ۴۰ جانباز و ۱۲ آزاده سرافراز سهم به سزایی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته است.

ی

سفر نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر بادرود + عکس

سفر نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر بادرود + عکس

سفر نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر بادرود + عکس

سفر نماینده ولی فقیه در کاشان به شهر بادرود + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha