شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور استاد خسرو پناه در نماز جماعت مغرب مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسرو پناه در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، گفت: ارتباط میان مردم و عالمان شیعه و اهل سنت در این استان نمونه برجسته وحدت عملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسرو پناه در پی سفره چند روزه به استان، در نشستی با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، از دو عنصر وحدت بخش میان اهل سنت و شیعه کرمانشاه سخن گفت.

وی محبت و مودت اهل سنت به اهل بیت(علیهم السلام) و نیز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را دو عامل مهم وحدت در این استان بر شمرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت، به آسیب شناسی فراروی این وحدت پرداخت و گفت: اکنون ما اهل سنت وفادار به انقلاب و نظام با دو مشکل مواجه هستیم، از یک سو نفوذ و رخنه افکار سلفی و و هابی و از سوی دیگر فقر و محرومیت که با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در ادامه افزود: اگر در پی چاره جویی این دو مشکل نباشیم، در آینده برای حفظ وحدت میان اهل سنت و شیعه با چالش مواجه خواهیم شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در این دیدار با اشاره به رشادت ها و ایثار اهل سنت در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و عوامل بیگانه پرداخت و گفت: ارتباط میان مردم و عالمان شیعه و اهل سنت در این استان، نمونه برجسته وحدت عملی و تعمیق اینگونه تعاملات و رفع موانع وحدت مهم و ضروری است.

لازم به‌ ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه پیش از این دیدار از مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه بازدید به‌عمل آورد و در نماز جماعت مغرب این مسجد شرکت نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha