یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه طلاب لنجان

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود ۶ میلیون نفر کمیته امدادی، فقط پنج درصد ماشین دارند و ۹۵ درصد آنان از یارانه انرژی استفاده نمی کنند که این بی عدالتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه طلاب و فضلای لنجانی مقیم قم که جمعه سوم دی ماه در مسجد حضرت سلمان برگزار شد، اظهار داشت: مذاکرات برجام در حال انجام است و در حال حاضر، تاکتیک آن تغییر نموده و سیاست جمهوری اسلامی ایران در این مرحله از مذاکرات، فشار بر ۱+۴ است که تا تحریم‌ها رفع شود؛ البته آنان نیز به دنبال اهداف خود هستند.

وی ابراز داشت: اروپا به دنبال شکستن هماهنگی بین ایران، روسیه و چین بوده و اسرائیلی‌ها نیز نقش خود را بازی کرده و لابی صهیونیستی نیز به دنبال فشار بر آمریکاست تا مذاکرات پیش رفته و جلوی غنی سازی هسته‌ای ایران گرفته شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: سه کارگروه هسته‌ای، راستی آزمایی و لغو تحریم‌ها نیز در مذاکرات تشکیل شده و در حال انجام مذاکرات هستند تا به نتیجه برسند.

امیرآبادی تصریح کرد: چین و روسیه به دنبال احیای برجام هستند و با تیم جمهوری اسلامی ایران هماهنگ عمل نموده اند و نباید به برخی اخبار دروغ که درباره عدم هماهنگی وجود دارد، گوش داد.

وی بیان داشت: در موضوع واکسن نیز جناب آقای رئیسی بسیار خوب عمل کرده و واکسن‌های بسیاری را وارد کردند که بسیار مناسب بوده است.

اختصاص بنزین به ماشین بی عدالتی است/ ۹۵ درصد از کمیته امدادی ها ماشین ندارند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از عوامل فساد در کشور، ارز ۴۲۰۰ تومانی بود که دولت سیزدهم برای این مسئله برنامه داشته و فقط برای دارو و گندم اختصاص می‌دهد.

امیرآبادی ابراز داشت: یکی از طرح‌هایی که در مجلس شورای اسلامی ارائه شد، ارائه بنزین به هر کدملی به جای ماشین بود که از سوی دولت سیزدهم به صورت پایلوت در جزیره کیش و قشم در حال اجراست تا به نتایج مناسب دست پیدا نماید.

وی خاطرنشان ساخت: از نزدیک ۶ میلیون نفر کمیته امدادی، فقط پنج درصد ماشین دارند و ۹۵ درصد از این عزیزان از یارانه انرژی استفاده نمی‌کنند که بی عدالتی است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور محترم به آینده روشن ایران بسیار امیدوار است و در حال فعالیت است تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.

امیرآبادی بیان داشت: ارتباطات با کشورهای حاشیه خلیج فارس، ترکمنستان، ترکیه، عربستان، قطر و … از فعالیت‌های مناسب جناب آقای رئیسی است تا گشایش‌های مناسبی در کشور ایجاد شود.

وی اظهار داشت: وظیفه مجلس شورای اسلامی کمک به دولت سیزدهم البته همراه با نظارت بر فعالیت هاست و باید در این راستا قدم برداریم.

اختصاص بنزین به ماشین بی عدالتی است/ ۹۵ درصد از کمیته امدادی ها ماشین ندارند

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام علی ایزدی نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: یکی از تحولات مرکز خدمات حوزه، پشتیانی از طلاب و فضلا به صورت هدفمند است که نیازمند تکمیل پرونده طلبگی در مرکز خدمات می‌باشد.

وی اظهار داشت: پشتیبانی از طلابی که قصد هجرت به شهرستان خود را دارند، ایجاد فروشگاه همراه با تسهیلات، پشتیبانی از ساخت مسکن طلاب، افزایش بیمه مستمری بگیران، طرح بیمه خانوادگی و … از دیگر برنامه‌های جدید مرکز خدمات حوزه است.

نماینده طلاب و فضلای لنجان در بخش دیگر از سخنان خود ابرازداشت: برای حضور فعال گروه‌های تبلیغی در فاطمیه دوم برنامه‌های خوبی داریم که نیازمند همراهی شما طلاب و فضلا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha