دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی - امام جمعه خرم آباد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه حمایت مردم با بصیرت در قله اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلای نماز جمعه شهرستان دورود، گفت: با خلق حماسه ۹ دی علاوه بر تشخیص حق از باطل، توطئه‌های نظام سلطه هم در جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

وی با بیان اینکه جریان شکست خورده در انتخابات ۸۸ هم سو با آمریکا و دیگر دشمنان نظام بخشی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند، افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ۹ دی و حضور میلیونی در حمایت از نظام و ولایت اعلام کردند برای حفاظت از انقلاب حاضرند جان خود را فدای آرمان‌های اسلام و انقلاب کنند.

امام جمعه خرم آباد با هشدار در مورد استمرار فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی هوشیاری خود را برای حفاظت و صیانت از آرمان‌های نظام و انقلاب حفظ خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در سایه حمایت و بصیرت روز افزون مردم، امروز جمهوری اسلامی ایران در قله اقتدار قرار دارد، گفت: برگرداندن مفسدان اقتصادی و جلوگیری از دزدی دریایی آمریکایی‌ها از جمله افتخارات ایران اسلامی است.

وی در ادامه خواستار تلاش و همت جهادی و انقلابی برای اجرایی شدن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به لرستان شد.

امام جمعه خرم آباد در پایان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، خواستار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام به ویژه سردار دل‌ها شد و بر برگزاری باشکوه برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha