شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مصطفایی قزوین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد و همه این فتنه‌ها فقط با بصیرت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، کشور و نظام در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: از اتحاد صهیونیست و استکبار نمی‌هراسیم و بر این باوریم که نهایتاً ما به عنوان جبهه حق در مقابل جبهه کفر و باطل پیروز خواهیم بود.

وی اظهار کرد: تا زمانی که ملت متحد باشند و از ولایت فقیه اطاعت کنند و بصیرت، آگاهی و تقوا را پیشه کنند دشمن کاری را از پیش نخواهد برد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: دشمن درصدد تفرقه و جدایی مسلمانان است، بنابراین امت اسلامی باید بیدار باشند و جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیرند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: فتنه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد و همه همه این فتنه‌ها فقط با بصیرت و اطاعت از رهبر معظم انقلاب خنثی می‌شود.

وی به فرارسیدن حماسه روز نهم دی تصریح کرد: بی‌گمان حماسه مردمی ۹ دی ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت باقی بماند و چراغ راه آینده شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: فتنه ۸۸ یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های دشمنان برای براندازی نظام مقدس اسلامی و تهدیدی علیه ساختارهای بنیادین جمهوری اسلامی ایران بود که مردم با بصیرت با تبعیت از رهبر معظم انقلاب با حضور حماسی خود در نهم دی ماه ۸۸ بساط فتنه را جمع کردند

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: اقدامات به موقع مردم با بصیرت و انقلابی ایران در نهم دی ماه برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زد و همچو ن آب سردی بر روی آتش، فتنه عظیم سال ۸۸ را خاموش کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha