یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه / فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حماسه نهم دی اوج قدرت و بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب و نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در سنندج و در جمع مردم این شهر در سالن آزادی برگزار گردید، در سخنانی اظهار داشت: حماسه نهم دیماه اوج قدرت و بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب و نظام بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فتنه گران در دی سال ۸۸ توطئه‌های بسیاری علیه انقلاب و نظام در آستین داشتند که به برکت بینش ملت ایران یکایک این توطئه‌ها خنثی گردید.

این فرمانده نظامی عنوان کرد: دشمن برنامه ریزی های بسیاری برای فتنه سال ۸۸ با استفاده از عناصر داخلی و خودفروخته خود داشت که همه این دسیسه با بصیرت ملت ایران نقش برآب شد.

وی افزود: اهمیت و جایگاه نهم دیماه از این جهت برای همه ملت ایران مهم و تاریخی است که در آن سال دشمنان برنامه‌های بسیار خطرناکی برای ساقط کردن این نظام داشتند ولی این دسیسه‌ها و توطئه‌ها همگی اسیر درایت و ولایت مداری ملت ایران شد.

سردار حسینی در پایان گفت: حضور امروز مردم سنندج و دیگر شهرستان‌های استان کردستان در گرامیداشت حماسه ۹ دیماه نشان از روحیه انقلابی و ولایی آنان دارد که این امر بسیار ارزنده می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha