یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ب

حوزه / همزمان با سراسر کشور، آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت دردبیرستان امام خمینی (ره ) کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، همزمان با سراسر کشور، آئین گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت همزمان با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، روحانیون، معاونین حوزه علمیه کاشان، خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، صبح امروز در دبیرستان امام خمینی (ره) کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این آئین مردم دارالمومنین کاشان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده‌ایم، خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایت اش ولایت حیدر است و لبیک یا حسین و این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده در حمایت از ولایت فقیه از اهانت‌کنندگان به باورهای اسلامی ابراز انزجار کردند.

اجتماع کنندگان با محکوم کردن سیاست‌های خصمانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک کش و مزدوران آنها در فتنه انگیزی های جدید اعلام کردند ملت ایران هیچ اقدام آنها را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و همچنان مانند حماسه نه دی ملت ایران پیروز میدان‌های جدید خواهد بود.

سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان، مرثیه سرایی افشاری، مداح اهل بیت (ع) و رونمایی و اجرای سرود یاس پیرامون ۹ دی به سفارش فرهنگسرای فیض شهرداری کاشان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

امام جمعه کاشان: حماسه ۹ دی از ایمان، اعتقاد و اراده مردم نشأت گرفت

آیت الله عباسعلی سلیمانی، در این مراسم به ایجاد آشوب فتنه گران در انتخابات ۸۸ اشاره کرد و گفت: اعتراض به انتخابات ۸۸ به فتنه فراگیر برای درگیری در کوچه و بازار، حمله به دستگاه‌های انتظامی، دولتی، پایگاه‌های بسیج، سپاه و به آتش کشیدن وسایل ارتباطی، عمومی و بیمارستانها تبدیل شد، به گونه‌ای که دنیا بر این باور بود که این فتنه عمر نظام اسلامی را به پایان می‌رساند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردمی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در برابر فتنه گران ایستادند و توطئه دشمنان را برای براندازی نظام را خنثی کردند.

وی، با بیان اینکه به فرموده رهبری انقلاب ۹ دی یوم الله است، ادامه داد: حماسه ۹ دی از ایمان، اعتقاد و اراده مردم نشأت گرفت و یک‌باره بساط فتنه را درهم کوبید.

امام جمعه کاشان، ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ۹ دی را سه سرمایه بزرگ دهه بصیرت امسال عنوان کرد و آن را به ملت سرافراز ایران، خانواده معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، سلحشوران، جانبازان و فرماندهی معظم کل قوا تبریک گفت.

گفتنی است، اجتماع مردمی ۹ دی در تمامی شهرها، بخش‌ها و روستاهای کاشان برگزار شد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha