جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ادیانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: حماسه بزرگ نهم دی سال ۸۸ اوج ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است و امروز این کشور عزیز ما در سایه حمایت مردم در قله اقتدار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در جمع اقشار مختلف مردم استان قزوین که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، گفت: با خلق حماسه ۹ دی علاوه بر تشخیص حق از باطل توطئه‌های نظام سلطه هم در جمهوری اسلامی ایران شکست خورد

وی خاطرنشان کرد: جریان شکست خورده در انتخابات ۸۸ هم سو با آمریکا و دیگر دشمنان نظام بخشی از مردم را به خیابان‌ها کشاندند و مردم بصیر ایران بعد از این فتنه‌ها با خلق حماسه ۹ دی و حضور میلیونی در حمایت از نظام اعلام کردند برای حفاظت از انقلاب حاضرند جان خودشان را فدا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظام ادامه داد: حماسه بزرگ نهم دی سال ۸۸ اوج ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری ملت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است و امروز این کشور عزیز ما در سایه حمایت مردم در قله اقتدار قرار دارد.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: فتنه به این معناست که فضای جامعه چنان غبارآلود و شبهات زیاد و فراگیر می‌شود که تشخیص حق از باطل بسیار سخت خواهد شد، در این موج شبهات و ابهامات، بصیرت لازم است که انسان حق را از باطل تشخیص دهد و این تشخیص کار هر کسی نیست.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار و فهیم ایران وقتی توطئه‌های دشمنان را برای تغییر مسیر انقلاب فهمیدند و دست‌های دشمنان آشکار شد، حماسه ۹ دی را خلق کردند.

حجت الاسلام ادیانی عنوان کرد: اگر تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نبود، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با اهداف شوم خود دست می‌یافتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: مردم شریف سراسر ایران اسلامی با حرکت حماسی خود در نهم دی سال ۱۳۸۸، پاسخی کوبنده به فتنه گران و حرمت شکنان عاشورای حسینی (ع) دادند.

با حمایت مردم امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار قرار دارد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha