شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه، در اهواز

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: حقیقتاً یوم الله نهم دی ماه، تجلی بارز ولایت مداری و زمان شناسی ملت عزیز و رشید ایران است.

دکتر مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد حماسه خروشان ملت در نهم دی ماه سال ۸۸ ابراز داشت: اقشار مختلف مردم اعم از روحانی، بسیجی، کارمند و کاسب، دانشگاهی، زن و مرد و جوان و میانسال و کهنسال با حضور در دریای مواج حماسه نهم دی نشان دادند که در دفاع از اصل انقلاب و نظام اسلامی و به خصوص حراست از ارزش‌های دینی با احدی تعارف و شوخی ندارند.

وی افزود: به تعبیر رسای رهبر فرزانه انقلاب، این روز بزرگ در تاریخ ملت ما همچون دیگر ایام الله ماندگار شد و یکی از دلایل ماندگاری آن نیز، زمان شناسی و ولایتمداری مردم در مواجهه با جریان فتنه بوده است.

این مدرس دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: در چنین روزی جهانیان نظاره گر بودند که چگونه مردم ما در دفاع از اسلام و انقلاب و حراست از ارزش‌های اسلامی راسخ و استوار هستند و به خصوص با هتاکان به امام حسین (ع) و مراسم عزای حسینی چگونه قاطعانه برخورد می‌کنند.

وی بیان داشت: آن چه مهم است این که بدانیم فتنه‌ها همچنان بر سر راه ما قرار دارد و راز سربلند بیرون آمدن از آنها این است که دست از دامان ولایت برنداشته و با بصیرت و هوشیاری در بزنگاه‌ها و تحولات جاری جامعه عمل کنیم.

اسلامی همچنین با بیان این که دشمنان ما هیچ گاه دست از فتنه افکنی علیه کشور و مردم ما برنمی دارند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند امروز نیاز به فعالیت مجاهدانه در عرصه جهاد تبیینی داریم تا دشمن حقایق انقلاب و کشور را وارونه نشان ندهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha