شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار بهمن صحرایی

حوزه/ یکی از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: آنچه که پس از شهادت این سردار سرافراز اسلام مشخص و به اثبات رسید این است که دشمنان اسلام و انقلاب حتی از نام "حاج قاسم" هم ترس و واهمه عجیبی دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، سردار بهمن صحرایی، روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" که در حسینیه محمد رسول الله (ص) ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سردار سلیمانی مانند خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار و آمریکا بود که اجازه نفس کشیدن و عرض اندام را به آنها نمی‌داد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به تنهایی آمریکا و دنیای استکبار را به ستوه آورده بود، افزود: به شکست کشیده شدن همه برنامه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های آنها در خاورمیانه به خاطر مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جانبازی‌های حاج قاسم عزیز بود و همین موضوع دشمنان اسلام و انقلاب را خشمگین و عصبانی کرده بود.

سردار صحرایی افزود: زمانی که آمریکا و ایادی اش به زعم خود فکر کردند با ایجاد گروه تروریستی داعش و تجهیز آن علیه اسلام، می‌توانند به اهداف خود دست یافته و رفته رفته بر جمهوری اسلامی تسلط پیدا کنند بازهم این سردار سرافزار اسلام بود که درسی فراموش نشدنی به آنها داد.

همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم در جلسه‌ای رسمی که همه دنیا آن را مخابره می‌کردند قاطعانه اعلام کرد تا ۲ ماه دیگر پایان کار داعش خواهد بود و زود تر از این موعد هم به قول و وعده اش عمل کرد، دنیای خبیث استکبار تصمیم گرفت این سردار رشید را به هر شکل ممکن از پیش رو بردارد تا به خیال خام خود بتوانند راحت تر به نقشه‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

وی تاکید کرد: به شهادت رساندن حاج قاسم بزرگترین اشتباه آمریکا و هم‌پیمانانش بود، این کار آنها نه تنها دردی از دردهای فراوانشان را درمان نکرد بلکه باعث شد در تنگنایی قرار بگیرند که تنها نابودی می‌تواند درمانگر آن باشد.

سردار صحرایی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب از شهادت حاج قاسم و از نام ایشان هم ترس و واهمه دارند، تصریح کرد: کمترین بهای خون مطهر حاج قاسم ننگ و رسوایی است که امروز دامن استکبار را گرفته و باعث خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه شده است.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha