جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضرت آیت‌الله سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: از آنجا که اینجانب از نزدیک در جریان فعالیت‌های پرستاران و کادر درمانی بودم، صمیمانه از یکایک آنها تشکر و قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله سبحانی با ارسال پیامی به مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش‌ها و زحمات دکتر قدیر رئیس سابق این مرکز دانشگاهی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

اکنون که قریب دو سال است جامعه جهانی با پدیده شوم به نام کرونا مواجه شده‌است و تاکنون جان چند میلیون انسان را گرفته و خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته‌است، در چنین شرایط انسان‌های وارسته‌ای با مدد الهی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و تلاش و جهاد شبانه روزی و بی‌وقفه آن‌ها بر همگان مشهود است.

از آنجا که اینجانب که از نزدیک در جریان فعالیت‌های پرستاران و کادر درمانی بودم، صمیمانه از یکایک آنها تشکر و قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

در این گردهمایی که به پاس تلاش‌های چندین ساله جناب آقای دکتر محمدرضا قدیر تشکیل شده است، یادآور می‌شوم که از ویژگی‌های ایشان این است که پیوسته پاسخگوی نیازمندان بوده و به هر طریقی به کمک آنان می‌شتافت اینجانب به نوبه خود، از ایشان تقدیر و تشکر نموده و توفیقات مضاعف برای جناب آقای دکتر مصری از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha