دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ مسئله مهم در بحث واکسیناسیون این است که باید کاری کنیم همه مردم در برابر این ویروس منحوس واکسینه شوند و این امر زمانی میسر خواهد شد که در بحث اقناع سازی مردم موفق عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که در قم برگزار شد، گفت: خدا را از خدمت رسانی به مردم قم در حوزه درمان و سلامت شاکر هستم. ایام بسیار سختی در بحث کرونا پشت سر گذاشته‌ایم و افراد زیادی هم از دنیا رفته‌اند اما آن تهدید تبدیل به فرصت شد و همین مسئله برکاتی چون همدلی، همراهی، وحدت، ایثار و… را به همراه داشته است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه مسئله کرونا، تهدید و فعالیت‌هایی که در زمینه مبارزه و کنترل این ویروس ایجاد شده، در آینده نزدیک زمینه ساز اتفاقات خوبی برای جامعه خواهد شد، افزود: در عرصه مبارزه ۲۲ ماه با این تهدید و ویروس نباید از نقش مردم، خیرین، طلاب جهادی، نیروهای جهادی و.... به سادگی گذشت.
وی بیان داشت: این حضور تداعی کننده ایثار و از خود گذشتگی دفاع مقدس بوده و امیدواریم همچنان بتوانیم در حوزه سلامت و درمان اثرگذار باشیم.

قدیر گفت: امروز با وجود همه مشکلات و بعد از ۵ پیک شاهد اتفاقات خوبی در بحث صفر شدن میزان فوتی‌ها بیماران کرونایی، راه اندازی سه بیمارستان در استان، حذف طرح قاصدک و واکسینه شدن ۷۴ درصد مردم در بحث ویروس کرونا بوده‌ایم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی افزود: مسئله مهم در بحث واکسیناسیون این است که باید کاری کنیم همه مردم در برابر این ویروس منحوس واکسینه شوند و این امر زمانی میسر خواهد شد که در بحث اقناع سازی مردم موفق عمل کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha