پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمودی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهدا برای دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب از جان خود گذشتند و ما هم اکنون وارث جانفشانی شهدا و موظف به پاسداری از خون آنها هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، پنجشنبه ۱۶ دی ماه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام که در دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، امروز مردم شریف تهران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیت معظم و… دور محفل این شهدا والامقام جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: این شهدا به تکلیف خود عمل کرده و جان عزیز خود را با اخلاص کامل اهدای انقلاب، نظام و مردم کردند؛ امروز زنده نگهداشتن یاد شهدای گمنام زمینه ساز بالندگی انقلاب و تقویت جبهه مقاومت است، هر آنچه امروز داریم به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است و از همین رو زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها را می‌توان تقویت جبهه مقاومت در منطقه دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: شهدا برای دفاع از اسلام و آرمان‌های انقلاب از جان خود گذشتند و ما هم اکنون وارث جانفشانی شهدا و موظف به پاسداری از خون آنها هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به تشییع پیکر ۱۵۰ شهید گمنام در تهران بیان کرد: با وجود گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس و با وجود برنامه‌های مخرب و ضد فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی، هنوز مردم رشادت‌های عزیزانشان را به یاد دارند که حضور گسترده آنان در مراسم استقبال از شهدای گمنام موید این موضوع است.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران خاطر نشان کرد: تقارن تشییع شهدای گمنام با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بیانگر آن است که شهدا در راه دفاع از ولایت و امامت جان خود را تقدیم کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha