جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه رسول اکرم

حوزه/ نشست سیاسی، بصیرتی در مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) مریانج استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نشست سیاسی، بصیرتی با سخنرانی محمود قاسمی از کارشناسان سیاسی، شب گذشته در مدرسه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) مریانج برگزار شد.

قاسمی در این نشست با تبیین مبانی قرآنی و روایی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حماسه ۹ دی در ادامه انقلاب اسلامی شکل گرفت و آن را می‌توان انقلابی دیگر نامید.

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه، افزایش بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل مختلف است، گفت: همان طور که دشمن از شروع انقلاب اسلامی، لحظه‌ای ساکت نبوده و هر لحظه در حال فتنه انگیزی بوده است، بنابراین در آینده نیز قطعاً فتنه‌های بزرگ‌تری تر را از جانب دشمنان قسم خورده این آب و خاک شاهد خواهیم بود.

کارشناس سیاسی افزود: با تدبر در آیات قرآن و مشاهده روایات اهل بیت علیهم السلام، متوجه می‌شویم که راه حل برون رفت از فتنه‌ها و شکست دشمنان، اطاعت از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه پیروی و حمایت از ولایت رمز پیروزی ملت در میدان‌های مختلف بوده است، مطرح کرد: شهید سلیمانی را می‌توان از مصادیق بارز پیروی از ولایت فقیه دانست که تا آخرین لحظه عمر پر برکت خود، بر حمایت و پشتیبانی از ولایت تاکید داشتند.

پاسخ به سوالات طلاب پایان بخش این جلسه بصیرت افزایی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha