پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نعمتی

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: در ششمین دوره از جشنواره علامه حلی ۱۲۵ اثر از طلاب حوزه های برادران و خواهران به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه شورای علمی جشنواره علامه حلی (ره) با حضور حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه بوشهر و حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه اظهار داشت: در ششمین دوره از جشنواره ۱۲۵ اثر از طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده که همگی در پروسه ارزیابی اجمالی قرار گرفته شد و توسط اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران مورد ارزیابی واقع شد.

وی افزود: در مجموع ۱۵ اثر در مرحله ارزیابی تفصیلی حائز رتبه برگزیده و شایسته تقدیر واقع شده اند که در جلسه شورای علمی تعیین نهایی شد و از این تعداد، ۹ اثر از حوزه علمیه برادران و ۶ اثر از حوزه علمیه خواهران است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره علامه حلی استان بوشهر در روز سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ با حضور طلاب و اساتید و روحانیون حوزه علمیه استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نعمتی سخنران این مراسم را نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha