پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید رضا مودب

حوزه/ رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم تصریح کرد: اهتمام نسبت به جهاد تبیینی، از جمله الزامات و پیش نیازهای تقویت غیرت دینی در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا مؤدب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به تأکید اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری مردم قم با ایشان مبنی بر لزوم حفظ و تقویت غیرت دینی در کشور ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همین غیرت دینی بوده که در بزنگاه‌های مختلف عامل نجات کشور بوده و لذا همه ما به عنوان یک مسلمان انقلابی موظف به حفظ و تقویت غیرت دینی در جامعه هستیم.

وی افزود: حقیقتاً اگر رهنمودها و بیانات رهبر حکیم و خردمند انقلاب اسلامی در عمل پیاده شود، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های جامعه ما حل خواهد شد و مهم این است که چه مردم و چه مسئولان این فرمایشات را هر چه بیشتر و بهتر مورد توجه و عنایت خویش قرار دهند.

عضو انجمن قرآن پژوهی حوزه علمیه قم، همچنین گفت: برای آنکه غیرت دینی در جامعه تقویت شود، قبل از هر چیز ما نیاز به جهاد تبیینی در خصوص بیان اهمیت و ضرورت این مساله داریم و طبعاً در این راستا حوزویان و دانشگاهیان رسالت مهمی برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: اهتمام نسبت به جهاد تبیینی در عرصه‌های مختلف، علاوه بر آنکه باعث خنثی شدن فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان می‌شود، زمینه لازم برای هدایت افراد گمراه را نیز فراهم می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha