جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ جلسه کمیته های علمی حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی

حوزه: برای مصون نگه داشتن حوزه های علمیه خواهران از هجمه های بی بندوباری و اباحی گری، انجمن های علمی حوزه های خواهران علاوه بر کارهای علمی به کارهای فرهنگی و اخلاقی پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه کمیته‌های علمی حوزه علمیه خواهران استان گفت: متأسفانه فضای مجازی و حقیقی آلوده بی بند و باری و اباحی گری شده که در این فضا و آشفته بازار بیشترین سو استفاده از شخصیت و هویت بانوان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: انجمن‌های علمی حوزه علمیه خواهران برای مقابله و مبارزه با معضلات فضای مجازی و حقیقی باید هویت و نگاه درست دینی از بانوان به جامعه ارائه دهند تا هویت و شخصیت بانوان مورد هجمه واقع نشود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: برای مصون نگه داشتن حوزه‌های علمیه خواهران از هجمه‌های بی بند و باری و اباحی‌گری، انجمن‌های علمی حوزه‌های خواهران علاوه بر کارهای علمی و تربیتی به کارهای فرهنگی پرداخت کنند.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی تاکید کرد: انجمن‌های علمی حوزه‌های علمیه خواهران نباید اجازه دهند مباحث علمی در حوزه‌های خواهران افول و کاهش داشته باشد و باید تلاش کنند تا به معلومات طلاب خواهر عمق دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه طلاب باید در حوزه‌های علمیه یک شخصیت علمی، اخلاقی و انقلابی تربیت شوند، تاکید کرد: نباید انجمن‌های علمی حوزه‌های خواهران با تمرکز در مسائل علمی طلاب از مسائل انقلابی و فرهنگی طلاب غافل شوند.

امام جمعه ارومیه در پایان یادآور شد: حوزه‌های علمیه خواهران باید نمود بیشتری در جامعه داشته و سطح علم و دانش خود را مسائل نوظهور بروز نمایند.

انجمن های علمی فقط بر روی مسائل علمی تمرکز نکنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha