جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فتا

حوزه/ رئیس پلیس فتا استان قم از اجرای دومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری از ۲۵ الی ۳۰ دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش آگاهی عمومی از مخاطرات فضای مجازی برای کودکان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ علی موالی رئیس پلیس فتا استان قم از اجرای دومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری از ۲۵ الی ۳۰ دی‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش آگاهی عمومی از مخاطرات فضای مجازی برای کودکان اجرا می‌شود.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: امروزه محیط بازی، آموزشی و ارتباطی کودکان از فضای حقیقی به فضای مجازی تغییر کرده و به طور طبیعی فرزندان در این فضا با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

وی افزود: در اجرای پویش کودکان سایبری برای هرروز به یک موضوع به صورت ویژه پرداخته خواهد شد، کودکان و اعتیاد اینترنتی، شکاف دیجیتال والدین و کودکان، اصول والدگری در فضای مجازی، کودکان و ایمنی در آموزش مجازی، پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی و همچنین ایجاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قالب انتشار محتواهای آموزشی در رسانه‌های نوین، حضور در رسانه ملی، انتشار هشدارهای پلیسی در وب‌سایت پلیس فتا و خبرگزاری‌های کشور، پرداخته خواهد شد.

سرهنگ موالی توصیه داشت در بخش کودک وب سایت پلیس فتا به آدرس https://cyberpolice.ir/cyberkids از اخبار و اطلاعات مرتبط با کودک و تهدیدات فضای مجازی مطلع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha