سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با صالح آبادی

حوزه/ باید تلاش کنید که دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه‌های دیرکرد که بعضاً نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار با صالح آبادی رئیس بانک مرکزی که عصر روز پنجشنبه در دفتر معظم‌له انجام گرفت با قرائت آیه شریفه‌ای از قرآن گفتند: امیدواریم که با روی کار آمدن شما کاستی‌هایی که در گذشته در بانک مرکزی دیده می‌شد برطرف شود.

معظم‌له با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی افزودند: باید تلاش کنید که دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه‌های دیرکرد که بعضاً نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد.

ایشان افزودند: نظارت بر رویه بانک‌ها و عملکرد بانک‌ها باید تقویت شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت اقتصاد در معیشت مردم بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالا بیان داشتند: مردم در اضطراب و ناراحتی به سر می‌برند و از نوسانات قیمتی در بازار گلایه مند هستند لذا باید تلاش کنید که ارز و قیمت‌ها در بازار به ثبات کافی برسد و از این نابسامانی‌ها عبور کنیم.

در ابتدای جلسه جناب آقای صالح آبادی با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه به اقدامات خود در بانک و تلاش برای احیای بانکداری اسلامی اشاره نمودند و گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha