جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سمینار

حوزه/ سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» با سخنرانی اندیشمندانی از ایران و ترکیه با مشارکت وقف سلیمانیه ترکیه و موسسه البیان للتواصل و التاصیل در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سمینار علمی با عنوان " خلافت و امامت در قرآن " با مشارکت وقف سلیمانیه، نمایندگی جامعة المصطفی در ترکیه و مؤسسه البیان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی رئیس مؤسسه البیان و رئیس پژوهشکده معارف اهل بیت علیهم السلام و پروفسور دکتر عبدالعزیز بایندر رئیس وقف سلیمانیه در این سمینار مباحث خود را در موضوع خلافت و امامت در قرآن، ارائه خواهند کرد.

سمینار علمی «خلافت و امامت در قرآن» ساعت ۱۵ به وقت ترکیه و ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران روز ۲۳ بهمن ماه جاری در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
این سمینار علمی همچنین بصورت مستقیم از کانال یوتیوب، تلویزیون المصطفی و قرآن تی وی پخش خواهد شد و مخاطبان از طریق بارکد و آدرس زیر می‌توانند بصورت غیرحضوری از این سمینار علمی استفاده کنند. https://www.youtube.com/channel/UCKRpdAKAX۳dONtUzDO۶xXKQ

گفتنی است: وقف سلیمانیه، در سال ۱۹۹۳ (میلادی)، در شهر استانبول ترکیه توسط دکتر عبد العزیز بایندر تأسیس شده است و از آن زمان زیر نظر وی اداره می‌شود. به گفته پروفسور بایندر روشن ساختن مسائل دینی با استناد به قرآن کریم مهمترین هدف وقف سلیمانیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha