شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) صفی آباد

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) صفی آباد از برگزاری ویژه برنامه های متنوع از جمله مراسم میلاد، جشن عبادت و بندگی و اهدای جهیزیه به زوج نیازمند خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور کادر، اساتید، طلاب و مادران طلاب در مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) صفی آباد برگزار شد.

در این مراسم، خانم خدارحمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) صفی آباد در خصوص مراسم اظهار داشت: مراسم میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها علاوه بر سخنرانی، مولودی خوانی، دکلمه و معرفی کتاب، با تقدیر از طلاب دارای سه فرزند همراه بود.

وی با اشاره به اینکه از زیباترین جلوه‌های جشن میلاد حضرت زهرا (س)، برگزاری مراسم آئین دست‌بوسی طلاب بر دستان پر مهر مادرانشان، همراه با اهدا گل بود، گفت: این آئین با تأثیرپذیری از سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "باید کاری بکنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند" صورت گرفت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمه خاتون (س) صفی آباد خاطرنشان کرد: به این مناسبت مراسم جشن عبادت و بندگی در روستای امیرالمؤمنین (ع) با دعوت از امام جمعه شهر میانرود و با همت جمعی از طلاب مدرسه برگزار شد.

خانم خدارحمی گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با کمک طلاب و جمعی از خیرین جهیزیه‌ای به ارزش ۲۵ میلیون تومان به زوج نیازمندی اهدا شد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha